Šta sve možeš kad si ulogovan/a
Jednom kada uđete na portal za elektronsko, ili u aplikaciju za mobilno bankarstvo, ušli ste u pravu banku! Ne šalimo se – umesto ljubaznih zaposlenih, dočekaće vas ljubazne poruke. Umesto uredne filijale, videćete lep i uredan prikaz ekrana. Umesto redova…
Umesto redova nećete videti ništa! Prvi ste na redu, kad god da se ulogujete. Mi mislimo da je ovo i više nego dovoljan razlog da vaše finansije postanu mobilne. :)
U suštini, „na daljinu“ možete da obavite sve one finansijske poslove koje vam najčešće trebaju:
- Pregled stanja računa;
- Prebacivanje novca na drugi račun, u istoj ili drugoj banci;
- Plaćanje bilo kog računa ili usluge za koju imate potrebne podatke;
- Devizna plaćanja prema inostranstvu.
Te stavke ste možda i pretpostavili. A ovo?
- Ugovaranje štednje;
- Podnošenje zahteva za kredit, kreditnu karticu i dozvoljeno prekoračenje;
- Praćenje stanja po kreditu i kreditnim karticama.
I tu nije kraj! :)
- Kupoprodaja deviza;
- Ugovaranje trajnih naloga;
- Ugovaranje drugih usluga, poput SMS obaveštenja…
Pomoću mobilnog bankarstva, u zavisnosti od banke, možete da obavite razne specifične usluge - poput uvida u istoriju plaćanja, uvida u izvode računa godinama unazad, storniranja naloga, uvida u ostvarenu štednju, uvida u odobrene čekove, i tako dalje.
Osim toga, sve su prisutniji i virtuelni finansijski savetnici - u formi različitih softvera, koji vam pomažu da analizirate ili obavljate neke od jednostavnijih radnji. U trendu su čak i virtuelne filijale, u kojima pomoću elektronskog bankarstva stupate u direktan kontakt sa zaposlenima u banci.
Kako ono rekosmo – ušli ste u banku!